בתאריך 13/7/22 יום רביעי לא נקבל קהל עקב מעבר למשרדנו החדשים.
כתובתנו החדשה: המלאכה 18, חולון.
נשמח לראותכם החל מ- 17/7/22

תג שם לעובד

תג שם לעובד

לכל חברה המכבדת את עצמה יש צורך בתגי שם לעובד, פי כמה מונים כשמדובר בחברה שנותנת שירות ללקוחות.
כל לקוח שמגיע לעסק ומקבל את פניו עובד, חשוב שעל דש הבגד יופיע תג השם שלו באופו ברור ובאופן שמייצג את החברה בצורה הטובה ביותר.
אנחנו בפי סי גרף מומחים בייצור ובעיצוב תגי שם לעסקים, חברות ומקומות עבודה אשר מיתוג העסק חשוב להם. ביכולתנו לייצר תגי שם מיוחדים במגוון צורות וצבעים.

רושם ראשוני הינו דבר מאוד חשוב בימינו, כאשר הלקוח פוגש את נותן השרות במקום עבודתו, חזות מוקפדת ונעימה היא הדבר הראשון שישמר בזכרונו. לכן החשיבות של ההופעה בשלמותה היא מרכזית וחשובה. תג השם מהווה מרכיב חשוב באותה ההופעה, בעזרת תג השם הברור הלקוח מרגיש כי הטיפול בו הוא איכותי יותר, אישי יותר ונעים יותר. אנו בפי סי גרף מסוגלים לייצר כמויות תגים גדולות בעיצובים מיוחדים עבור כל חברה.

אם כן המשמעות של תגי שם לעובדים וחברות היא אדירה, כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר להביא לנו העיצוב שאתם רוצים או לאפשר לנו לעצב עבורכם את התג המתאים לכם ביותר ואנחנו כבר נדאג לכל השאר. תגי השם יכולים להיות מחומרים שונים כמו מתכת, פלסטיק ועוד ובצורות שונות ומורכבות. ניתן לרכוש תגים עם חלונית או לחרוט על כל תג את השם הדרוש. ברשותנו גם שרוכים ממותגים אותם ניתן לרכוש יחד עם תג השם לעובד. תמתגו את העסק באופן הנכון והטוב ביותר.

 

Call Now Button