מדיניות משלוחים והחזרות

  1. כל ההזמנות נשלחות ממשרדי החברה שממוקמים בחולון.
  2. בחירתכם באפשרות למשלוח לביתכם או למקום עבודתכם תלווה בתשלום מצדכם, עלות המשלוח תינתן עפ”י הכתובת המבוקשת.
  3. יודגש כי הרוכש יקבל הצעת המחיר למשלוח לפני ביצוע העסקה בכדי לאפשר את בחירתו.
  4. יצוין כי על פי היעדים המחיר משתנה ונציין שכיוון שמדובר במשקלים ונפחים שונים,
    עלויות השילוח הן שונות ממוצר רגיל.
  5. “פי סי גרף” תקבע את סוג האריזה לפי המוצר ורגישותו, הכול כדי להבטיח שתקבלו את המוצר באופן מאובטח ושלם.
  6. ברכישה דרך נציג השירות של פי סי גרף, תתבקשו לתת פרטי כרטיס אשראי וכתובת למשלוח.
  7. “פי סי גרף” תוציא משלוח אך ורק לכתובת שמילאתם בטופס הרכישה והחבילה תימסר אך ורק לאדם שרשום באימות תעודת הזהות שלו/שלה מול השליח.
  8. המשלוחים יוצאים ללקוח על ידי חברת השילוח שתמצא לנכון ע”י חברת “פי סי גרף” באמצעות דואר שליחים ממשרדי “פי סי גרף” ועד לבית הלקוח/ה או למקום העבודה.
  9. יש באפשרותכם לאסוף את הפריט מדלפק השרות של פי סי גרף בחולון ללא עלות, באמצעות הרוכש עצמו או מי מטעמו, בליווי העתק חשבונית הרכישה ות.ז.
  10. זמני אספקת המשלוח תלויים בזמינות המוצר ובנותני שירות השליחות, “פי סי גרף” תעדכן לפני הרכישה צפי אספקה למוצר.
  11. לא ניתן לבצע משלוחים בימי ו’ שבת או ערבי חג.

מדיניות החזרת פריטים

בכל הנוגע להחזרת המוצרים מדיניות “פי סי גרף” תהיה על פי הוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981 והתקנות שתוקנו על פיו. החוק ניתן לצפייה באתר הממשלתי: www.moital.gov.il

רכישה בחנות

החזר כספי יינתן לאחר הקנייה אך ורק למוצרים סגורים שלא נפתחו עד 14 ימים לאחר הקנייה ובתנאים הבאים:

  1. בהצגת חשבונית או פתק החלפה המעידים על ביצוע העסקה או כל הוכחה על ביצוע העסקה, על הסכום ששולם ועל אמצעי התשלום.
  2. ההחזר הכספי יתבצע על פי אמצעי התשלום.
  3. דמי ביטול העסקה הם 5% ממחיר הקנייה או 100 ₪, הנמוך מבניהם.
  4. בתשלום בכרטיס אשראי, ייגבה תשלום בעד סליקת* כרטיס האשראי.
  5. זכות הביטול אינה כוללת מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח בהזמנה מיוחדת,
    או שהמידה הותאמה ללקוח/ה,
  6. המוצר יוחזר או יוחלף באריזתו המקורית, ללא כל פגם וללא כל סימני שימוש.

7   .לא יוחזרו או יוחלפו מוצרים אשר נעשו בהזמנה – הזמנה מיוחדת, התאמת מידה ללקוח/ה,
* עלות הסליקה תיבדק באופן פרטני לאחר הבקשה לביטול העסקה.

** אין כפל מבצעים בכל מקרה שהוא.

רכישה דרך האתר

המשתמש רשאי לבטל את העסקה שביצע באתר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 או לחילופין, להחליף את המוצר כנגד מוצר חלופי שווה ערך או זיכוי כספי, על פי הפרטים לעיל (רכישה בחנות). עדכונים בעקבות רכישה דרך האתר כמפורט להלן:

  1. ביטול העסקה בתוך שעה מרגע השלמת הזמנת הפריטים באתר ולפני משלוח הפריט – יעשה באמצעות הודעת ביטול טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון 03-5588084. בנסיבות כאמור יהיה המשתמש זכאי לקבלת החזר התשלום במלואו (לרבות בגין דמי המשלוח, ככל שנגבו).
  2. ביטול העסקה בסכום שלא עולה על 3,000 ₪ מרגע קבלת הפריט בידי הרוכשים, שלא עקב פגם במוצר ו/או אי התאמה – הרוכשים יהיו רשאים לבטל את עסקת הרכישה בתוך 48 שעות מיום קבלת הפריט ובתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו שימוש.
  3. מובהר כי במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם ו/או אי התאמה למפרט לא יהא המשתמש זכאי להחזר בגין דמי המשלוח ששולמו על ידו (ככל ששולמו).
  4. ביטול העסקה כתוצאה מפגם ו/או אי התאמה בין המוצר ובין פרטיו כפי שמופיעים באתר – על המשתמש לבדוק את הפריט מיד עם קבלתו, יהיה רשאי המשתמש לבטל את העסקה בתוך 48 שעות מיום קבלת הפריט לידיו.
  5. בכל מקרה של ביטול עסקה, החזרת המוצר, החלפתו במוצר אחר או קבלת זיכוי כספי תעשה בכפוף לתנאי מדיניות החזרת פריטים לעיל, והחזרת הפריט למחסני פי סי גרף בחולון.
  6. החזר כספי במקרה של ביטול עסקה יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והפריט המוחזר. החלפת הפריט במוצר אחר או החזרתו כנגד קבלת זיכוי כספי תיעשה ב “פי סי גרף”, אך ורק בהתאם למדיניות החזרה/החלפה הכללית הנהוגה בחברת  “פי סי גרף”, ויכולה להתעדכן מעת לעת.
  7. בכל שאלה הקשורה לבירורים, החלפות, החזרות וכד’ ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של “פי סי גרף” במייל info@pcgraph.co.il או בטלפון 03-5588084