שלטים למשרד

שלטים למשרד

שלט למשרד הנו אובייקט הכרחי כאשר מדובר בעסק שרוצה לשדר איכות ויוקרתיות. כאשר לקוח מגיע למקום בו יש שלט על הדלת שניראה עשוי היטב, הוא מבלי לשים לב מקבל רושם חיובי על מקום העסק. בנוסף לרושם, שילוט גם עוזר כאשר עולה הצורך להתמצא בבניין משרדים ובכך מקל את החיפוש על הלקוח. על שילוט להיות קריא, ובגודל שמתחשב גם באנשים מבוגרים ובאנשים עם ליקויי ראייה. יש להקפיד שצבע הפונט יהיה קונטרסטי לצבע של הרקע וזאת על מנת למנוע מצב בו הכיתוב נבלע בתוך הרקע, ובכך מתפספסת מטרת השילוט.

דגשים נוספים

שלט לדלת יכול להיות גם חתיכת דף לבן שמודפס עליו שם המקום, או שאפילו רשום עליו בכתב יד. אך אם משווים אופי של כיתוב שכזה לשילוט איכותי שעשוי ע”י חריטה, אין כלל מה להשוות לגבי הרושם שנוצר. שלטים למשרדים יכולים להגיע במגוון של חומרים, גדלים וצבעים, אך תמיד יש לנסות ולהתאים את סוג החומר לנושא של המשרד. כלומר כל חומר משדר תחושות שונות, ולכול סוג של עסק יש גם אופי ייחודי. על כן אם מדובר על בית קפה שכונתי, יהיה מתאים לבחור בעץ כחומר שמשדר ביתיות חום וטבעיות, ואם מדובר במשרד לעורכי דין, מוטב יהיה לבחור במתכת שמשדרת יוקרתיות וחריפות.

סוגי שילוט

מצעי שילוט יכולים להגיע במגוון של חומרים. ניתן שהם יהיו מפולי קרבונט, עץ, פי וי סי, פלסטיק דו שכבתי, פח אלומיניום וכדומה. המשותף לכל החומרים המוזכרים הוא שכולם עמידים הן לתנאי מזג האוויר, והן בפני בלאי מתון. על המצעים השונים של שלטים למשרדים ניתן להלביש את הכיתוב בטכניקות שונות שהנפוצות שבהן הינן טכניקת ההדפסה וטכניקת החריטה.

תכנים

שלטים למשרדים יכולים להכיל מלל ענייני שרק מזכיר את שם העסק, אך במקביל יכול לנצל את הפלטפורמה על מנת להעביר מסר נוסף או להוות ערך שיווקי. באופן שכזה ניתן להוסיף את לוגו החברה לצד שם העסק, ניתן להוסיף את האני מאמין של החברה, להוסיף תכני התמחות של העסק ואף לנצל את השילוט לטובת הכוונה.