שימוש בתג שם להצלחת המיתוג העסקי

שימוש בתג שם להצלחת המיתוג העסקי

מיתוג העסק הוא התדמית והפנים של החברה. לשם כך, משתמשת כל חברה בלוגו וסמלים משלה, המהווים את החזות
של העסק ואת הדברים שמאפיינים אותו. הלוגו אמור להיות בולט, פשוט וזכור היטב למתבונן.

שלושת המרכיבים של בולטות, פשטות וזיכרון לטווח ארוך, אמורים להגיע לידי ביטוי גם כאשר מייצגים עובדי החברה את העסק,
באירועים, כנסים או במהלך הצגתם ללקוחות פוטנציאלים. אחת הדרכים המוצלחות למיתוג נכון היא תג שם.
זוהי דרך המעניקה כבוד לאופן ייצוג העסק וכמובן, חושפת את השמות הפועלים מאחורי הקלעים. תג שם מעניק נופך
אישי יותר לעונד אותו ואינו גורע מן הרשמיות והמכובדות של העסק.

הקדשת זמן לחשיבה שיווקית ויצירתית, יכולה להנחות אתכם ביצירת תג שם שקולע בדיוק למהות החברה שלכם:
האם תג השם גדול על מנת שהשם המופיע בו ייזכר היטב, או האם הוא מעוצב בדומה ללוגו של החברה?
האם תג השם הוא בצבעי הלוגו של החברה או הצבע המסמל אותה ואת פועלה? ניתן ואף רצוי, להתייעץ עם בית עסק מנוסה
המייצר תגי שם לעסקים ויודע להבחין במה שדרוש לכם ביותר.

תג שם אמור לספק היכרות ראשונה בין נציג העסק שלכם לבין גורם חיצוני ובמקביל, לשקף מסר מסויים כלפי המתבוננים בו.
עיצובו בדרך נכונה תבטיח לכם שגם בעצימת עיניים, יהיה ניתן לזכור אותו בקלות ובכך להבדילו ממתחרים.
זכרו שזיכרון חזותי פועל לטווח הארוך, אך הרגש פועל לנצח. לכן, התרשמות ראשונית וחיובית מן הנציגים בתוספת תג שם להטמעת החברה בזיכרון חזותי – היא שילוב מנצח שכל עסק חייב ליישם.