בתאריך 13/7/22 יום רביעי לא נקבל קהל עקב מעבר למשרדנו החדשים.
כתובתנו החדשה: המלאכה 18, חולון.
נשמח לראותכם החל מ- 17/7/22

עשרה טיפים להצלחה עסקית מסחררת בכנס

עשרה טיפים להצלחה עסקית מסחררת בכנס

בעולם שבו המקצוענים נדרשים להוכיח את עצמם בפומבי, לא מספיקה רק עטיפה יפה, אלא גם תכנון מקדים נכון,

הרבה סדר וארגון ותאמינו או לא, גם בייגלה עוזר. כל מה שאתם צריכים לדעת על ארגון הביתן שלכם בכנס הקרוב

אם יש פלא אחד שחוללה הטכנולוגיה, הוא היכולת שלנו לקיים בזכותה סדרת מפגשים פיזיים עם בעלי חברות בכבודם ובעצמם.

וירטואלי ככל שיהיה, העולם עדיין מאמין בקיומו הטהור של מפגש פנים אל פנים בשוק המוצרים כדי להצליח במכירות.

אלא שבעולם טכנולוגי משתנה, המושג “שוק” מתחלף ב”כנס” שאליו מגיעות כל החברות הרלוונטיות,

כדי למכור, לחדש, להכיר את הקהל ולזכות בפרסום רב.

הדוכן של השכן ירוק יותר?

אז בניתם ביתן, הוספתם אמצעים חזותיים ושכנעתם את העובדים לענוד תגים עם שמם המלא ליצירת הקשר עם הלקוחות הפוטנציאליים.

אולם משהו בכל זאת לא עובד והביתן נותר ריק לעומת הביקורים אצל השכנים מהביתן ליד. כך תתכננו את הביתן שלכם נכון ב – 10 כללים מהירים:

תכננו בחכמה את גודל הביתן כדי שתוכלו לשלב בו את כל הציוד הנדרש לכם.
ודאו שמפתחי הביתן רחבים ונגישים מספיק ועומדים בתנאי הבנייה.
הקפידו להזמין מראש את כל התשתיות להן תזדקקו: חשמל, תאורה, אוורור ועוד.
הקפידו על עיצוב מנצח הכולל את המחשת המוצר, אמצעי הדמיה ומוצרי קד”מ שימושיים.
הדגישו “כותרות”: השקת מוצרים חדשים, הבלטת מוצרי הדגל של החברה והצלחות נוכחיות.
צרפו עלונים או פלאיירים בעלי גרפיקה אחידה אך מושכת וברורה להבנת המסרים.
אוכל מוכר וגם גורם לאנשים להתעכב בביתן. דאגו לנשנושים שכולם יאהבו: בייגלה, סוכריות או אפילו כריכונים.
הכינו את הצוות וודאו את היכרותו עם המוצרים ושירותי החברה, יכולתו לשדר נינוחות וחברותיות וטיפוח קשרים עסקיים.
חלקו את הצוות לבעלי תפקידים שיקפידו על תחומי האחריות: חלוקת פלאיירים, מענה לשאלות הלקוחות, חלוקת מתנות ועוד.
הקפידו לאייש את הביתן לכל אורך הכנס. ביתן ללא נוכחות ירחיק את הלקוחות.

זכרו שכנסים ותערוכות הם מקום מפגש אידיאלי גם עם הלקוחות וגם עם מנהלים בכירים ובעלי השפעה רבים. כאן תוכלו להציג את מוצריכם

בפני קהל ממוקד ולבצע עידוד מכירה מושלם. בהצלחה!

 

Call Now Button